پی آر پی (PRP) چیست؟

پی آر پی یا پلاسمای غنی از پلاکت، نوعی داروی ترمیمی است که به دلیل دارا بودن فاکتورهای رشد طبیعی می تواند سبب تقویت و تحریک بهبود بافت ها شود. امروزه پی آر پی در جوانسازی نقش مهمی دارد. همچنین با تاثیر بر فولیکول های مو، سبب تقویت موها نیز می شود. پی آر پی با جداسازی پلاسما از خون و تغلیظ آن تولید می شود. برای تهیه PRP ، مقدار مشخصی از خون یعنی حدود 20 تا 30 سی سی از مراجعه کننده گرفته شده و سپس نمونه خون گرفته شده، درون دستگاهی بنام سانتریفیوژ قرار می گیرد. نهایتا محلولی غنی از پلاکت بدست خواهد آمد که به آن پی آر پی می گویند. سپس این پلاکت های غنی شده مستقیما به بافت هدف تزریق می شود.

پی آر پی

با توجه به آنکه  پی آر پی حاصل فراوری خون فرد مراجعه کننده است ، هیچگونه عارضه ای نخواهد داشت.

با تزریق PRP ، شفافیت و شادابی  پوست خود را تضمین کنید

یکی از کاربردهای مهم پی آر پی جوانسازی پوست است و این روزها طرفداران بسیار زیادی دارد؛ این فرایند هزینه قابل قبولی دارد و اثربخشی بسیار بالایی بر پوست خواهد داشت.

با تکمیل فرم روبرو همکاران ما جهت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

 

    پلاسمای غنی شده در چه نواحی کاربرد دارد؟

    شایعترین مکانهای تزریق پی آر پی ، در ناحیه صورت و سر می باشد. در ناحیه صورت جهت جوانسازی ، آبرسانی پوست ، شادابی و برطرف کردن چین و چروک های سطحی تاثیر بسزایی خواهد داشت. همچنین در ناحیه سر جهت تقویت فولیکول های مو و به دنبال آن ، جلوگیری از ریزش مو و رشد مجدد موها استفاده می شود.

     

    تعداد جلسات پی آر پی

    تعداد جلسات مورد نیاز پی آر پی برای افراد مختلف متفاوت است و به عوامل متعددی وابسته است. اما به صورت معمول برای دستیابی به بهترین نتیجه، هر فرد باید 3 جلسه درمان را دنبال نماید. فاصله میان جلسات درمان با توجه به تجویز پزشک در نظر گرفته میشود و به صورت متوسط 1 ماه است.

    هشدار مهم : به هیچ عنوان تزریق پی آر پی توسط افراد غیر پزشک توصیه نمی شود!!

    هم اکنون از ما مشاوره بگیرید…

    برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از ما مشاوره بگیرید؛
    مشاوره با ما کاملا رایگان است.
    همچنین با پرکردن فرم روبرو، مشاورین ما در مدت زمان کوتاه با شما تماس خواهند گرفت.

      مقایسه پی آر پی و مزوتراپی

      در بخش های دیگر به طور کامل به فرایند مزوتراپی پرداخته شده است. ماهیت کوکتل های مزوتراپی ، مواد مغذی است. اما در prp ، مواد حاصل فراوری خون خود فرد است. بنابراین یک مزیت بزرگ prp اینست که با بدن فرد سازگارتر است و امکان واکنش آلرژیک کمتری وجود دارد.

      تماس بگیرید 05137605040