چرا لیزر موهای زائد پرطرفدار است؟ 

رشد موهای زائد،  چالشی است که بسیاری از افراد و بویژه خانم ها با آن مواجه هستند. استفاده از راهکارهای جایگیزین نظیر کرم ها و پودرهای موبر و تیغ در سالیان پیش رایج تر بودند. اما اشکال کار آن بود که فرایندی زمان بر است و در زمان های کوتاه باید تکرار شود. همچنین مشکل دیگر در استفاده از تیغ و مواد موبر، اینست که ریشه مو از بین نمی رود و بنابراین علاوه بر ظاهر ناخوشایند، در مدت زمان کوتاهی مجدد مو رشد می نماید. همچنین پوست برخی از افراد نسبت به استفاده از تیغ یا مواد موبر، حساس است و ملتهب می شود.
فرایند لیزر موهای زائد ، با از بین بردن فولیکول های مو ، می تواند خیال ما را برای همیشه از رشد موهای زائد آسوده نماید.

در فرایند لیزر موهای زائد ، فولیکول مو بطور کامل از بین می رود .

تعداد جلسات مورد نیاز لیزر موهای زائد

تعداد جلسات درمانی مورد نیاز، از فردی تا فرد دیگر متفاوت است و مهمترین عوامل تاثیر گذار ، نوع و رنگ پوست و نوع مو می باشد .
اما به طور متوسط، طول دوره درمان  حدود 5 تا 7 جلسه است پس از آن صرفا نیاز به شارژ می باشد. فاصله بین جلسات درمان معمولا 1 ماه تا 45 روز و فاصله جلسات شارژ در ابتدا 2 ماه است. این فواصل با گذشت زمان بیشتر می شود و  در نهایت به  12 ماه و حتی بیشترخواهد رسید.
نتایج تاثیرگذاری و ریزش موها از همان جلسه اول مشهود است.

    عوارض لیزر موهای زائد

    عملکرد دستگاه های لیزر به گونه ای است که صرفا بر لایه سطحی و فولیکول مو اثر می گذارند. بنابراین عارضه ای برای بخش های درونی بدن ایجاد نمی کنند.
    در عین حال تمام پروسه های درمانی ممکن است همراه با ریسک باشند.
    عوارض لیزر موهای زائد عمدتا در اثر استفاده از دستگاه های نامناسب ، تنظیمات غیر صحیح دستگاه و عدم تجربه اپراتور است. در اینصورت ممکن است عوارض نظیر  سوختگی سطح پوست ،  قرمزی و تورم ایجاد شود. خوشبختانه این عوارض برای مدت زیادی باقی نخواهد ماند و با استفاده از انواع پماد ها درمان خواهد شد.
    مراجعه به مراکز معتبر تحت نظارت پزشک، حضور اپراتور با تجربه و بکارگیری دستگاه های با کیفیت موجب عدم وقوع چنین عوارضی می شود و در چنین شرایطی می توانید جلسات درمان را با سلامت و آسودگی پشت سر بگذارید.
    همچنین در چنین شرایطی ، نتیجه گیری از دستگاه نیز بسیار بیشتر خواهد شد.

    هشدار مهم : به هیچ عنوان لیز موهای زائد توسط افراد غیر پزشک توصیه نمی شود!!

    هم اکنون از ما مشاوره بگیرید…

    برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از ما مشاوره بگیرید؛
    مشاوره با ما کاملا رایگان است.
    همچنین با پرکردن فرم روبرو، مشاورین ما در مدت زمان کوتاه با شما تماس خواهند گرفت.

      هزینه لیزر موهای زائد در مشهد

      هزینه لیزر موهای زائد به متغیرهای زیادی وابسته است که در زیر به آن اشاره می شود.

      حضور پزشک در مجموعه: لیزر موهای زائد فرایندی تخصصی است که انجام آن صرفا زیر نظر پزشک مجاز است. متاسفانه این فرایند در بعضی از مراکز غیر پزشکی ،  بصورت غیر قانونی و با هزینه های کمتر ، انجام می شود و قیمت پایین تر آن برای بعضی از مخاطبان جذاب است. اما از آنجا که هیچ نظارت پزشکی بر آن وجود ندارد، ممکن است باعث بروز آسیب هایی برای مراجعه کننده شود.

      نوع دستگاه لیزر : یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت لیزر موهای زائد ، نوع دستگاه است. در حال حاضر در بازار ایران ، یکی از بروز ترین و موفق ترین دستگاه ها، مدل های سه طول موج هستند. این نمونه از دستگاه ها، سه طول موج الکس  ، دایود و اندیگ را در خود دارند و به همین دلیل اثرگذاری بسیار بالایی بر مراجعه کننده دارند. 

      سال ساخت دستگاه لیزر: مدل های جدید تر دستگاه ها، ممکن است تکنولوژی بروز تری را به کار برده باشند. به همین دلیل است که ممکن است قیمت بیشتری برای دستگاه های لیزر جدید تر ارائه شود.

      نواحی لیزر: هرچقدر نواحی لیزر شده بیشتر باشد، قیمت لیزر بیشتر خواهد بود. بدیهی است مدت زمانی که برای لیزر یک ناحیه کوچک نظیر صورت صرف می شود ، بسیار کمتر از لیزر پا یا لیزر تمام بدن یا همان فول بادی است. به همین دلیل قیمت ها نیز متفاوت خواهند بود.

      تجربه مرکز درمانی و اپراتور : یکی از مهمترین عوامل موثر در نتیجه گیری مراجعین و همچنین قیمت لیزر ، سابقه و تجربه مرکز درمانی و اپراتور است. در مواردی ممکن است زمان موثر برای دریافت نتیجه مطلوب ، صرف نشود. همچنین انتخاب تنظیمات صحیح متناسب با نوع پوست نیز در نتیجه گیری بسیار موثر است. بدیهی است که این عوامل در قیمت نیز تاثیر گذار است.

      در پاییز 1401 ، هزینه لیزر فول بادی در این مرکز 480 و فول بادی کاربردی 385 است. جهت اطلاع از قیمت های سایر نواحی ، با ما تماس بگیرید و یا فرم بالای صفحه را پر نمایید.

      مراقبت های بعد از لیزر

      بعد از انجام لیزر موهای زائد ، لازم است مواردی را رعایت کنیم که در ادامه به آن اشاره می شود:

      عدم تابش نور آفتاب : ناحیه که تحت تابش لیزر قرار گرفته است، نباید در معرض تابش مستقیم نور آفتاب قرار گیرد. این مورد باید تا زمان رفع التهاب و قرمزی رفع شود. برای افرادی که صورت خود را لیزر می کنند لازم است حداقل تماس با نور آفتاب را داشته باشند و از کرم های ضد آفتاب استفاده کنند.

      عدم استفاده از مواد آرایشی : بعد از درمان لیزر، می بایست تا زمان رفع قرمزی و التهاب پوست، از مواد آرایشی ، لوسیون ها، مام، لوسیون و … استفاده نشود. چرا که در این دوره پوست حساس تر است و ممکن است استفاده از این مواد ، باعث تحریک آن شود.

       

      تماس بگیرید 05137605040